:: As-Sakinah ::

Friday, July 22, 2005

Satu tekad...perjalanan masih jauh...

salam..
Agak lama menyepi dari blog ni.. alhamdulillah ana kembali mengisi ruang di sini.. banyak sungguh peristiwa.. bnyk sungguh yg ana pelajari.. Allah Maha Pengasih Maha Penyayang.. ujian jadi milik ana.. syukur lillahita'la.. keliru dan bimbang.. rasa bersalah pada mak abah.. pada Allah.. maka di situ ada something wrong.. ana menyedari then ana terus tekad.. mesti hentikan apa yang kuragu2.. mesti lakukan.. andai ada harapan.. hanya harapan pada DIA Yg Esa. Ana xtenang kerana berharap pada makhluk.. thats the point.. then dgn rahmat Allah jua ana bertekad mencantas nafsu yg membelenggu diri.. selagi nyawa dikandung badan itu usaha ana..
Ana hanya seorang muslimat yang lemah.. ana juga diuji.. sering diuji.. sekali ana terleka maka sengsaralah diri yg kerdil ini.. namun ana xpernah kesal dengan apa2 yg memedihkan kerana di situ ana nmpk kasih syg Tuhan.. di situ ada kemanisan iman..
Dari satu peristiwa.. beranjak ke satu peristiwa.. dari satu ujian ke satu yg lain.. sahabat ana bertambah juga.. itu rahmat di sebalik semua yg berlaku.. sahabat yg memahami.. sahabat yg sejati..
that all 4 today.. untuk sahabat baru ana.. if nta berkesempatan baca blog ana, teruskan perjuangan..

wasalam..(",)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home