:: As-Sakinah ::

Wednesday, March 23, 2005

Sahabat seperjuangan..

ye Faeza.. enti masih gagah.. tu ana yakin.. dari kata2 muiz ni.. kite yakin awak masuk sekuat dulu dgn pertolongan dari Allah Taala..

syabas! ana tabik enti.. go on k.. seorang sahabat yg disegani.. ana copy testi dari seorang sahabat kpd sahabat faeza ni..

assalamualaikum buat ukhti faeza ni..sememangnya benar dan tiada ckit pun yang salah ape yang diperkatakan oleh pengarang2 testi sebelum ni.. cuma ana nak menguatkannya saje.tak disangka kita ditakdirkan selama hampir 4 tahun berkenalan..dr sambest ke darulquran..lepas tu ke ukraine. ana lihat sepanjang tempoh tu faeza seolah2 sebuah masjid kristal yang begitu cantik dan sangat kukuh dan mampu bertahan utk beratus tahun.walaupun ribut taufan yang begitu kuat,walaupun tamadun kemanusiaan berubah dimakan zaman, masjid itu tetap tegar terpasak ke bumi.seakan2 melempar ketenangan yang infiniti kepada setiap mereka yang menghampiri.itulah yang seeloknya untuk faeza.teruskan gaya anggun itu.tak siapa akan menghalangmu..ini janji ana demi Allah.

hope to be so again..again..n again..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home